Rastlös

Efter en ruuuuulig helg med Johanna så är jag nu hemma och väldigt rastlös (lägg dock inte för stor tyngd i ordet rastlös för det kan betyda flera saker). Lördagen bjöd på god mat till att börja med, grillat hemma sen var det MANGE bjuder på max, inte allt för pjåkigt fäktiskt! Sen vart det rack'n roll i gävle för att lyssna på lite såndär ashög och skrikig musik, inga kommentarer.. Haha :D Sen vart det heartbreak, sjukt stort? Rastade Johanna lite, själv satt jag å Mange å snackade massa skit i ett hörn tills Johanna kom och voffade att "nu är jag redo att åka hem". Så kom hem runt tre kanske, ruuuulig kväll! :D Söndagen bestod av flötmat och häng med Johanna och bihang's ehehehehhe! Hann även med att skjutsa å träffa Annapanna! OCH födelsedagskalas för Fia :D Sen så åkte jag tillbaka till Johanna och sov med henne, å vi hade de så grymt mysigt, sov ända till 12! Skulle ha pluggat idag, men hmmmm....... kan skjuta på det en dag till! Käkade lunch med Mange på hot chili sen sprang vi på stan ett bra tag! Fått mycket gjort. Lekte lite mekarmicke!



Jag gillar liksom oss tillsammans, så crazy. BRA

Kommentarer
Postat av: Johanna

asså dina formuleringa ibland "bihangs" haha du får mig att skratta rakt ut! Lööööve u

2012-01-09 @ 23:00:47
URL: http://niclassonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0