En vanlig helg

Med festligheter och sånt mysigt! Har sådär lite jobbigt att minnas allt, men har funderat hela dagen så nuså, har allt kommit tillbaka :D förkeps hos Anna igår, supertrevligt! Michaela är ju hemmavid och hälsar på :) innan de så var jag med pappa och hans vänner till långvind och käkade på restaurang, nyöppning, supergott, raggarbiiiil! Sedan gleds de runt på stan hela dagen med Johanna och Diana! Sen åkte jag hem innan Märta skulle sova så jag fick pussa lite på henne och så simsalabim så kunde hon åla sig framåt då, stolt faster!!!!! :D puss å kram! Hihiiii!!!


Kommentarer
Postat av: Kalle

Vem är skönheten i orange? Hon var ju jätte söt, henne måste jag försöka träffa på i sommar. Singel?!

2012-06-19 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0