Midsommarafton :)

Igår vad det ju de dårå, så var jag Johanna och Diana uppe i bra tid för att fixa midsommarkransar :) Så var vi uppe på köpmanberget och pysslade med det och knäppte lite fina kort :) Sedan drog vi till hagmyren, å drack lite och bara myste! Sen åkte vi hem till mig för att grilla och dricka lite mera, så drack jag väl lite för mycket för snabbt som har blivit av en liten tradition på midsommarafton, förra året exakt lika, fast denna gång hann jag iaf åka in till stan på fest ;) Men var hemma vid 12 och somnade fortare än fortast.. Tror vinet smakade lite för gott igår? Kan det vara så? haha.. :P Tack för skjutsen Fia, var väldigt behövligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0