Tandblekning på g :)

Har nu laddat inför första natten med min tandblekningsskena på överkäken :) bara sju nätter till sen då! Sen åtta till på nederkäken! Mycket jobb, men hoppas på ett grymt resultat :) Har precis kommit hem från ett zumbapass, jävlar vad svettig man blir, roligt är det också, lär mig iaf lite mer varje gång, är ju lite klumpig. Har gjort två denna vecka så nu tänker jag vila i helgen! Synd att när man gör tandblekning måste man tänka på vad man äter, undvika allt med citrus, kaffe, te och andra färgämnen man hittar i maten! Och däribland är väl läsk och de inräknat.. Så nu blir det vatten och lättdryck med ev. päron och färglösmat som korv å makaroner osv! Men det ska nog inte bli nå problem :) Vitt vin får man dricka iaf, gött! Fast denna helg ska jag nog låta studenterna ha sitt, måste ladda för midsommar, vad som nu händer då! Hoppas på nå brakfest ja! :D Nu ska jag kika serier iaf, pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0