Hej och hå

Vad fort veckorna går. Helgens fest slutade med en dunderdäck för min del, kunde liksom inte undvikas.. :P Men hade en trevlig kväll så länge jag orkade :) Sov över hos Johanna och hade en mysig natt med hinken bredvid sängen. Just nu kikar jag hockey innan jag ska dra vidare och åka och jobba natt. Sen föreläsning imorgon klockan 13, sen fira ett utav jobben som fyller 10 år. Om jag orkar dvs. Satt nyss och läste från Hanna Widerstedts blogg, vad kan man säga.. Hon skrev om vad hon tyckte om dubbelhakor och att det kostade ju bara 40k att fixa, känner mig såklart träffad men aaa, vet inte om det är värt 40k för ngt som troligen återkommer oavsett om du opererar bort den, får ta den andra utvägen som hon tipsade om, träna ;D ehehehehhehe... Men de är ju jobbigt de ååå! Sen vågade jag tillslut kika in på Jockibois blogg också, sicken jävel. Man kan ju glömma allt spårat man själv gjort för jämfört med de där två är allt outside of the box totalt normalt! Helt klart..
Ett riktigt radarpar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0