Kärleken

Till skor och sånt har blivit större nu på senare tid, det är bilder överallt på skor, här på fejjan, tidningen ÖVERALLT. Sen kärleken till helg har ju alltid varit stor, med massa fest och sånt. Kan helt ärligt att jag mår superduper bra och har gjort det bra jävla länge nu! Inte haft deppdipp lika ofta som för några år sedan, kan ju ha med att göra att jag är mer medveten om saker och ting och absolut att jag börjat plugga igen, till något jag tycker är intressant :D Sen är det ju vårrus nu, alltid en uppåtpuff! :D Sen har jag ju världens bästa vänner som gör livet lite bättre än alla andras ;-) Kärlek till er <3




Kommentarer
Postat av: Johamma

Puss på dig sötnos!! Det går bra nu :D

2012-03-31 @ 00:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0