Lillördaaaaa!

Mitt i big brother pausen tänkte jag tala om vad jag pysslat med idag oså.. Var in till skolan och fixade sista inlämningen, så nu är det bara att plugga till tentan på tisdag. Sen var jag på stan och spenderade bra mycket pengar, lite presenter och lite till mig :) Köpte mig en ansiktskräm för 600:- sjuk jag e. Men den var superbra och förhoppningsvis ska jag inte bli så torr nurå.. Sen var jag hem till Mats, Fia och Märta och käka och hjälpte henne att vaxa benen och under armarna inför sommaren. Vart sugen jag med, men det får vänta nån vecka! Spara det till veckan innan utlandet ;D Provade även en hårborttagningskräm idag, den var asbra! Så nu e man slääät på benen, ehehehe! Längtas till hälga!!!! :D
Min tatuering har lääääkt superbra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0