Ny tatuerad :D

Riktig nöjd :D Men nu har jag sagt att detta är den sista! Så ska försöka hålla mig till det (: Lägger upp en ny bild sedan när jag tagit bort plasten.
Så just nu sitter jag på skolan och pysslar lite med lagboken, resten av gänget har redan dragit. Men jag har fan inte lust eller tid att hålla på resten av veckan med denna uppgift så försöker fixa den nu, hoppas jag lyckas.
Helgen var lugnare än lugnast, därför har jag inte uppdaterat om den. Jobbade enbart. Däremot måste jag bara påpeka att det var fan meningen att jag inte skulle festa denna helg iaf, har bevis. Johanna skickade sms och jag insåg genast att festen hade spårat ur om jag varit med ;D hehe. Men i helgen blir det mindre lugnt igen, men bara MINDRE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0