Nytt, nytt, nytt!

En ny jävla jobbig inlämningsuppgift, en ny bil, ett nytt perspektiv. Det är var jag erhållit de senaste dagarna. Har iaf jobbat igång med uppgiften, tänkte ge upp för dagen. Ska iväg till stan och göra laser igen, tänk att det gått tre månader redan. Sjukt. Sista svängen till Gävle på måndag också, sjukt. Snart är det över :D Första året alltså. EHEHE :D
Igårkväll hjälpte Daniel mig å dra sladden till baslådan i golfen, så jävla sjukt hur grym killar kan vara på sådana saker, mitt tålamod skulle aldrig klara det där. Jag är ju egentligen en kvinna som för det mesta reder mig själv, men inte det där.. haha!
Var även på gummirock 3 igår, riktig skrattfest som Johanni säger ;D hihihi! De får nog roligt de där skolorna som ska se de :D Missade dock zumban, men får ta igen nästa måndag!
Johanna har lovat att lära mig att göra fläta, men jag vet inte, är det en omöjlighet att lära sig det? Mina fingar klara det på nå vis inte.. haha. MÅSTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0