Paintball, naket, fylla och mycket sol!

Har haft en sån otroligt bra helg med bara massa roligheter :D Fredagen spenderades med Johanna och lite folk på gossip, kollade på showen naket! Grymt kul :D Vann en champagneflaska, så då upptäckte jag ganska snabbt att det skulle spåra ur! haha. Sedan på lördagen skulle jag spela paintball med massa folk, syrran, jennifer bland annat :) Det var förjävla kul! Fick bara ett blåmärke :D Sedan efter det vart det några kapten morgan en pizza och en massa vin.. Sen blev jag full igen. Sen fortsatte festandet ända in på morgonkvisten! Var till och med en som badade utomhus.. KALLT! Har även haft en toppensöndag, blev bjuden på bakismat, tacos och fick skjuts hem! Service :D Sen när jag kom hem blev det ett bad, sen somnade jag på soffan! Var så grymt skönt, så nu kanske jag orkar vara vaken till bb-liven ikväll iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0