chill åså

Sitter nu och försöker skriva en rapport, inte allt för lätt. Men visst, det är så jäkla skönt att slippa allt åkande för att att träffa sju olika viljor i en uppsats (inge illa menat) MEN FAN VA JOBBIGT det var förra veckan :P Har kommit en pytteliten bit, men tänkte lite såhär.. Har ju hela dagen på mig imorn? Sen har jag ju faktiskt börjat. Det är bra. Så om jag chillar lite och sover på saken kommer kanske allt falla på plats tills imorn?
Imorse sov jag lite längre än planerat, skulle ju knäppa kort på Märta, men hon sov också mer än vad som var tänkt. Tur de :) Sen åkte jag och lunchade med Anna, riktigt mysigt!
Söt bild, ville bjuda på den idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0