En natt i mitt låtsas stressiga liv

Inatt vaknade jag upp av att jag hade akutont i magen. Alvedon och ipren hjälpte inte, värmedynan hjälpte inte. Så jag fick ringa rådgivningen som beordrade mig att åka på akuten. Så där spenderade jag lite över 6 h innan det kom fram att det inte var något fel på mig, skönt :) Så nästa gång ska jag härda ut, slänga på mig springskorna och hålla tummarna att det släpper. Så jag gick direkt på skolan, gjort om hela vårt arbete pga missförstånd. Så imorgon ska vi intervjua en organisation som heter "Attention". Sen ska det bli en lugn helg för min del. Ska jobba på söndag sen blir det bara mys resten, middag och film. Vår mat från i söndags :)
 
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0