Glad cheeeey!

Ja idag är jag glad! Hade en alldeles för bra lillördag och plugget går bra (3 sidor skriven, behöver inte vara klar först om två veckor). Å bilen går bra. Sover gott. Minipaddan anlände igår. Imorgon ska jag åka till Gävle och umgås med Sandra i skolan hela dagen :) Sedan åker jag vidare till Sthlm, för att va med familjen och bästa Johanna, som jag saknat dig raring! <3 Äntligen ska du få din flytta-till-sthlm present :) Men nu ska jag bara njuta lite, åka in till stan åså. Puss å puss.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh saknar dig mer! <3 men älskade hjärtat den bästa presenten jag kan få är att få hit dig!!!!

2012-11-29 @ 21:57:00
URL: http://Www.jniclasson.blogg.se
Postat av: Maskinen

Trodde du skulle rocka maskin i kväll!

2012-11-30 @ 17:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0