Helgen och alla andra tankar!

Drog till sthlm i torsdags och kom hem i måndags. Hade världens bästa helg med Johanna och fick träffa hela mammas sida av familjen. Underbart. Tre dagars drickande, ätande och njutande av ledigheten. Jobbigt att åka hem, livet är liksom mer roligt när man gör saker sådär. Men tillbaka till verkligheten och studierna. Har börjat fundera om jag ska flytta till Gävle. Jag är så vilsen. 21 år bor hemma, det trodde jag inte när jag var ungdom. Kan inte pappa bara kasta ut mig? Nä istället motarbetar han mig, men avslutar fint med "det är ditt val" och "då finns det inte ekonomi för en bil". Vad ska jag göra med mitt liv? Jag vill inte ha praktik i hudiksvall, jag vill inte jobba i hudiksvall. Vad gör jag här? Kan inte någon bara tala om för mig vad jag ska göra? Nån som vet hur jag fungerar, tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0