Sista Johan Falk

Nu har jag sett sista och tankarna bara snurrar. GRYM FILM. Känner mig nästan lite ledsen att det kanske inte blir fler filmer? Men det känns som att Seth har en hel del att kunna bidra till minst sex filmer till? ;D

Har även en massa andra tankar i skallen, en lugn helg kan göra sånt hos en människa som det verkar. Igår hängde jag med Erik åså, va där å fika sen kom han å hälsade på mig. Snacka massa :) Sen imorse steg jag upp tidigt för att åka och jobba, rätt lugnt på jobbet. Allt detta lugn, får mig att varva ner, vilja lyssna på lugn musik och tänka, alldeles för mkt. Men imorgon drar stress å press med skolan igång. Jag vill att tiden ska gå lite fortare, trots att den redan går fort. Jag vill också ha tentaresultatet nu :) Det är så mycket man vill, som man inte får.

Här var mitt största bekymmer att pappa vägrade fixa luggen på mig, då löser man det själv, med en nagelsax. Kvällen innan fotograferingen. I övrigt bekymmersfri.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0