god mat, bra helg och bra sällskap.

Har haft en grym helg! Johannas sista i hudik, eller iaf som bosatt, min allra bästa vän ska ut och se sig omkring, flytta till Sthlm. Jag är lite avundsjuk, jag vill också ut och göra världen. Men jag är lite bunden till mina studier just nu. Får ta igen det :) Fredagen bjöd på en hel del, bevittnade lite porrsdans, fylla, bilåkning med Justinbieber, för lite sömn och sånt roligt. Sen blev det Texas för käk igår, men jag var inte riktigt på utgångshumör, så jag åkte hem istället, tänker lite mkt på tentan. Ska bli skönt att få den gjord. Så idag har jag bara tagit det lugnt, pluggat och gjort mat. Oxfilé, sallad, klyftpotatis och pepparsås... Åååå, såklart lite rödvin till. Grymt gott kan jag säga. Första gången jag tillagar oxkött själv. Den smälte i munnnen. Får lägga upp lite bilder från fredagen till veckan :)
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0