Grattis till mig själv!

Dagen har varit väldigt, givande, i skolan! Var på biltema och var extra kvinnlig med Sandra innan skolan, en mugghållare till mina nya muggar införskaffades. Gillar inte dessa knepiga seminarium.. ingen närvaro eller nånting. Som Sandra säger, KÄPPHÄSTAR. Hmm sen kom man hem, där man varken får mat eller sällskap, snäll far är idag. Frågade vad vi skulle äta och får till svar: Jag har redan ätit. Frågar ivrigt hur det går med min present får till svar: Äh orkade inte åka och köpa dem, men du kan väl ta pengar till de? (Detta är min pappa i ett nötskal, när jag tog studenten tog han ut pengar när vi var påväg hem i bilen "ska bara svänga in på banken"). Men han ska veta att paybacksabitch. När han sitter på hem. Eller nått :P haha! Men ändå, min kväll kan inte förstöras, fick nog den mest "jag finner inte ens ett ord" present via mail. Jag smälter. Är väldigt glad. Galet. Tack! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0