Idag är en bradålig dag.

Tentan är gjord, och kändes helt okej, jag borde iaf klara den :) om inte kommer jag nog aldrig klara den, haha. Så det är bra. Det dåliga är att Johanna flyttar idag, och jag har inte hunnit säga hejdå. Men jag gillar inte hejdå. Så det är la bättre att åka dit så fort som möjligt istället, har för mig att jag lovade att jag skulle hälsa på minst en gång i månaden! Just nu känns det väldigt lite.. Alltså, separationsångest. Det har liksom varit Johanna som varit den som finns där, efter min pojkvänstid. Så nu är hon lite långt bort, fast, det är bara 30 mil. Det finns längre avstånd. Så tacka vet jag skype och att mammsen bor där så det bara blir att fara dit när man vill träffa min älskade Johanna! (Såhär blödig har du nog aldrig sett mig raring ;) )
 
Jag älskar dig min vän.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hjärtat!! Sant har aldrig sett dig såhär blödig. Men det går över och som sagt.. En gång i månaden! Det är faktiskt bara 12 gånger per år.. Love you!

2012-11-01 @ 00:33:29
URL: http://Jniclasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0