pyssel i mitt lilla hjärta.

Imorse när jag skulle åka till skolan fungerade inte min stereo i bilen.. Pappa lämnade nyckeln i under min lilla bortavistelse, slut på ström och putsväck var den. Men så kom jag hem och vi fixade lite med några säkringar så nu är den igång igen. Så väl ute i garaget hittade jag min mikro, och kände att det var dags att ta in den och byta ut den vi har inne, grejen var den bara att det var lite knivigt att få in den i skåpet.. Men med lite pyssel lyckades jag, händig. En kvinna reder sig själv. Så efter det blev jag pysslig, så jag rensade garderoben, beställde tre par nya skor, tvättade och sånt. Men så satte jag mig i soffan och skulle kika serier. Sen är man ju typ fast. Iofs har jag inga serier kvar för dagen, men det finns alltid saker att göra på nätet! Helgens planer har börjats smidas och jag känner mig astaggad, nykter men ändå fest! :D Karaktär. Har BESTÄMT mig.
 
Puss å kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0