Så när prioriteringen börjar ta sig.

Ja, jag har gjort det jag ska. Eller jag tänkte mer att, det får gå som det går.. Brukar funka. Men har iaf städat nedervåningen, bara 100 kvradratmeter, igårkväll sent. Pappa har äntligen gett med sig att köpa nytt kylskåp frys och torktumlare, så det kom igår, så jag kände för att vara lite snäll.. Sen tittade jag på serier. Idag fixade jag klart plugget. Nu är det bara bilen kvar! Men inte idag. För nu är jag halvvägs till Finland på kryssning och sedan fest i sthlm hela helgen! Imorgon ska jag på hockey med Sandra åså, Brynäs - AIK. Så åker jag typ direkt från gävle på torsdagmorgon, eller ja gävle-hudik, hudik-sthlm :D Mkt resande för mig den senaste tiden, men jag gillar det! Packar min söta rosa resväska som spricker mer och mer för varje gång, ledsen tjej :( min fina väska. Det viktigaste: absolut vodka i intimtvålflaska och nagelborttagningmedelsflaskan, good to go.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mr:Big

Dags att uppdatera lite nu snygging!

2012-10-22 @ 17:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0