Helg är till för

Personer som mig! Var på vinkväll i Horne med Fia och hennes vänner i lördags, innan jag drog in till stan på förfest med syster och hennes vänner! Vinfylla är egentligen inget man ska ha, har inget svar på varför, men så är det bara.. haha. Vaknade upp med herr ågren vid min sida, lika snygg som vanligt (och detta är ingen person!!) Sedan bjöd Viktor på lunch och skjuts hem. Sen intog jag soffläge hela dagen, somnade och kände mig väldigt lelös. Men krogen var ju som alltid, förutom att jag inte riktigt var mig själv, tappade bort pengar, jackbrickan, glömde väskan i Horne.. Ja nått var inte riktigt rätt. Men nu är det måndag och ny vecka, så välkommen framtiden. Hejdå det förflutna, haha. Inga bilder blev det heller, skit tråkigt jag vet, Men nu ska jag läsa lite till, sen ska jag vara barnvak för första gången helt själv, till favorit Märta! :)         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0