I see you

I fredags var jag med Fia och Märta till sundsvall och shoppade lite, hittade en ny favorit inom klädvärlden, baströjor. Lätt bästa. Köpte dock bara två, men det får duga så länge :) Köpte även ett par skor, ett par blåa, riktigt lång blir jag! Sedan mot kvällen vart det filmmys med Mats, Fia och Viktor, Johan Falk - Spelets regler. Riktigt snygg Kinnaman, som vanligt snigelspår. Gårdagen spenderades med Anna och Erik på läkerol arena för att se när Brynäs spöade Linköping med 3-1! Sedan begav jag mig till Johanna och Diana, som festade för sista gången i hennes lägenhet! Drog på hogges, var inte alls taggad. Kändes som rena rama kaoset där inne och helt plötsligt kände jag mig nykter, vilket jag egentligen inte var. Men satte mig i en soffa och satt där tills jag hämtade ut jackan för att ta bussen hem. Bra jobbat Mickis! ;) Sen dagen har spenderats i soffan mestadels. Har tänt ljus med bra musik och en film snart. Bra söndag :)
Sådär såg jag ut igår, med styling tips från andra sidan jorden :)
Njuter i sponsorbaren ;D

Tittade tidigare idag på avatar, och låten i slutet, vilken klockren låt!!
 
 
Har lyssnat ett par gången och är fast. 
Har så mycket på tankarna just nu, men vet inte om jag kan formulera dem i text. Jag gillar här och nu. Men det är så mycket jag vill. VERKLIGEN vill. Kan inte sluta tänka. Långt härifrån.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0