Nattjobb ftw.

Kände att jag hade tid att jobba två nätter denna vecka, så är tillbaka på jobbet för att göra den sista nu. Har varit som en zombie hela dagen. Låg i sängen ända till 19, då kom Kjell in och var orolig att jag hade sovit över, och han tittade även in en gång tidigare och frågade om mat. Nyfiken, jatack. Låt mig sova! :P 
En sjuk grej, är att jag skulle ägna den här tiden åt att plugga, nattetid. Vad trodde jag egentligen när jag började läsa en vanlig bok? Har läst över 400 sidor sen igår, men klagar alltid om jag ska läsa nån socialstyrelserapport på cirka 200 sidor. Så nu har jag i princip försvunnit in i fantasin både natt och dag, skruvade dumma beroendeframkallande bok. Femtio nyanser av honom. 
En bra sak, mina justin bieber biljetter har kommit, och min nördiga t-shirt! (nu är jag med i gänget sandrihäst, jag har inte lika ;)). Så nu är det bara en lång väntan kvar, april. Kul. Men livet går väl ut på att vänta? Känns så. 
 
Nu sitter jag och lyssnar igenom Stiftelsens nya skiva, en del bra dängor faktiskt :) Hoppas jag tar mig igenom denna natt, känner mig rätt seg. Tur boken är med.. haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0