As the days pass by!

Ja tio dagar har det gått sedan sist jag skrev, har verkligen haft tankarna på annat så inte riktigt hunnit med att dokumnetera livet! :) Var ner till Karlstad och Filipstad förra veckan så det var full rulle! Denna vecka har det varit skola och sånt halvroligt, men nu är det sista kursen innan sommaren och av uppgifterna att dömma så tror jag inte det blir samma tempo som förra kursen! Inte så långt kvar tills vi får reslutatet på hemtentan och B-uppsatsen nu! :D Bilen krånglar lite sådär, men jobbar på att fixa det.. haha. Ni vet när allt egentligen går emot en, så skiter man i och är glad ändå, så känner jag! :) Till helgen ska jag åka till STHLM och på måndag blir det Justin Bieber, som jag längtat!!! :D I fredags hängde jag med Anna, bowling Olearys och massa skitsnack :) Var supermysigt! Sen igår blev det mat å bastu hos brorsan, sen var jag helt slut och åkte hem istället för utgång, sov 12 timmar, skööööönt! :D förstörd typ liksom...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0