Baby I would

God morgon, en liten måndagsklassiker att blogga. Helgen har varit aktiv, har träningsvärk och ont i nacken. Gjorde årets snyggaste vurpa, men det var det lätt värt. Älskar att åka skidor, verkligen, så mys och häftigt liksom! Sen hann jag ju med badning igår också, så igårkväll var jag helt slut, men tog mig ork att ta en liten promenad ändå, träna bort träningsvärken, hehe :D
 
Så nu sitter jag här, funderar över min och Sandris problemformulering och syfte till fältstudien osv.. Sen så när jag inte kom nån vart med det, började jag fundera på om jag ska slipa lite på hemtentan, som ska handla om hur min lärprocess varit denna kurs. Typ som en dagbok med referenser till det jag läst och tycker är viktigt och intressant med mera.. Sjukt bra upplägg på tentan, för här kan man verkligen sätta upp målen helt själv känns det som :) Det gäller väl  bara att komma igång egentligen? PEPP.
 
Klickade hem biljetter till hoffmaestro nyss också, väldigt mycket pepp, var längesedan vi såg dem nu. Bollnäs om jag inte minns helt galet.. Galet att bo på samma hotell som dem, sen däckade vi. Skönt att efterfestchanserna dog. haha! :D Förfest med det nya testamentet, kommer du ihåg de Johanni? ;)
 
Så nu ska jag återgå till mina studier, önska mig lycka till.
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0