Bra kaos!

Åh, jag känner mig nog lite hängig. Tror jag är påväg att bli lite sjuk. Eller så är det för att jag ska till tandläkaren idag, har inte riktigt bestämt mig! Gårdagen var rätt lugn, tills kvällen när jag hade blivit bjuden på middag, nervös i vanlig ordning. Tror att denna gång är topp tre på nervositet listan, meeeen jag vet inte varför. Haha! Det är ju inte direkt som det är första gången jag käkar middag. Som tur var släppte det efter en stund, också i vanlig ordning, men hua, butterflies! Senare ikväll ska jag åka till Gävle å sova där OCH dela en flaska vin med min kära Sandra :) vi ska också försöka plugga lite, men det återstå att de hur de går ;)
 
För att försöka förklara min nervositet, så består den mestadels av att jag inte kan sitta still och tappar i princip talförmågan och tankarna snurrar 120km/h. Helt koko! Har väl aldrig varit med om detta förr. Vad gör du med mig. Fjant. Haha :) Bra kaos. Puss å puss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0