Godkväll and hello söndag!

Gårdagen var tipptopp, mys i solen ute på isen på förmiddagen, sedan följde jag med och hämtade pappas nya bil, värstingbilen, Buick le sabre eller vad nu pappa hela tiden tjatar om! ;D Sedan på kvällen blev det middag här hemma och sen vidare till Anna på förfest, väldigt roligt! :) Men har kommit på att jag inte alls är en alllyssnare längre, för när rock spelas för mkt, då sätter jag mig lugnt i bakgrunden, höhö! :) Krogen var sköj, åkte hem i lagom tid och åt rostade mackor med marmelad och ost, sjukast gott! Vaknade imorse och åt det igen! :D Idag har jag hängt med Märta å brorsan, sen blev det soffan och nu sängen, väldigt aktiv för att vara sådär bakis eller vad jag nu varit, mest trött kanske. Så ikväll blir det en tidig kväll :) Så jag orkar med föreläsningen imorn! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0