Nämen hej måndag, trevligt att råkas!

Är helt förstörd. Påväg att tappa rösten, orkade inte vara kvar på skolan och påsarna under ögonen är lika stor som tennisbollar, känns det iaf. Så nu ska jag snabbkurera mig på nått vis, efter en hård helg.. Men skoj har vi haft :D Kunde dock varit bättre, men man får väl inte allt här i världen ;) Har verkligen lite brått med en uppgift om hemlöshet och fattigdom. Kanske ska dra ihop en historia om mig själv? Är väl i princip båda två. Definitionsfråga, haha :D Är ju rätt bra på att "unna" mig. Det jag köper mest är nog mat, men ändå, mat är gott. Så måndag till ära så ger jag mig själv frikort på att absolut göra så lite som möjligt. Tar igenom det imorgon efter att jag opererat bort en av de två tänder jag ska dra ur, om det går.. Annars blir det välsigt mycket plugg på onsdag. Börjar bli sjukt nervös faktiskt, har tandläkarskräck efter tanden som gick sönder när jag käkade ett chips.. Smärtan att laga en sån tand, efteråt alltså. Allt för mig, tuuudelooo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0