och snart!

Godmorgon! Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade, beror mest på att jag haft mycket annat för mig :) Nu är jag uppe med tuppen för att åka till FIa och hjälpa henne med Märta nu när hon är sjukling! Så tur är väl att jag tog mig i kragen med skolarbetet redan i måndags, får se om jag är klar, men det känns så? haha! Upptäckte igår att min senaste tenta saknade lite poäng och då måste jag få korrigerat betyg, alltid positivt när man får meeeeera! :) I veckan ska vi dra igång med fältstudier, ska bli väldigt intressant! Hoppas att det kommer flyta på bra och smidigt! :D Tänk om det vore onsdag för tre årsen, då hade det varit en given bockarna idag... Eller vad säger du Johanna? Nostalgisk, livet hade sin centrala aktivitet då, och nu? Nada. haha nästan. Februari 2010 då åkte vi skoter hem från en efterfest om du minns, eheheheh ;) nära döden. höh. Galet vad tiden gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0