spring, åk gör allt förutom att stå still.

Är så lycklig att jag fick två strike och 9 på sista omgången på bowlingen, höhö. Endast det är liksom värt allt just nu, hehehehehehehe... :D Nä men hade en grymt trevlig fredag, lite rött vin och jag klarar väl i princip det mesta! :) Så blev det en plankstek på medelhavskällan, mycket gott! Fredagsmyset liksom drogs upp på en annan nivå! :D Så idag ska jag slå följe till Hassela med Viktor :) Supertaggad på lite utförsåkning och badning, förövrigt ska ta mig till himlabadet imorgon också, skööööj!
 
Why does it feel so good but hurt so bad
Oh oh oh...
My mind keeps saying
Run as fast as you can
I say I'm done but then you pull me back
Oh oh oh...
I swear you're giving me a heart attack
Troublemaker
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0