strong enough

Är det inte konstigt hur fort humöret kan ändras? Lovar att det tar inte mer än en sekund innan man kan känna något helt annat. Små saker kan göra en glad och ledsen. Ibland är jag så ledsen att jag omvandlar det till humor för det känns så fruktansvärt banalt... Varför ska en person kunna styra över hur man mår? OCH OM man inte är säker på en sak, varför inte bara bestämma sig? Liksom, vad säger magkänslanegentligen? Ja eller nej? Tror jag har använt varenda försvarsmekanism jag kan för att inte totalt känna att det är mig det är fel på, men det är svårt. Fast å andra sidan, jag vet att jag är en bra tjej, med mina fel och brister och jag tycker att jag har koll på läget, men när det känns som det gör lite hela tiden nu, så känns det som att jag tappar det? Min självinsikt liksom trycks undan, av mig själv. Det är krångligt, svårt och nånstans ändå hoppfullt. Jag vågar äntligen att känna något och visa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0