Beam me up!

Men YO! Idag tänker jag inte gå utanför dörren, myskläder, kaffe, te, gröt, toast, pk och böcker. Tacka vet jag, för det snöar rätt bra ute. Kanske blir kanonväder för skoterglid i helgen :) Tänkte säga att jag skulle ägna mig åt serier också, men de har jag redan sett.. Vill ha enbart de riktigt bra serierna nu! Hart of dixie, Dexter och kanske games of thrones? På fredag har vi ju som sagt hemtenta, 9 timmar på oss. Känns galet mycket för sex frågor? Eller så är frågorna så svår? Vem vet. Det vanliga tecknet på att det är tentavecka är förstås att jag blir på städhumör, så igår städade jag, mer nogrannt än vanligt. Allt är roligare än att sitta och repetera det du hört de senaste 10 veckorna, promise. Igår åt jag middag med Anna, sushi å indiskt :) Blir ju inte så ofta man träffas, så när det väl blir är det extra mysigt! Så måste jag erkänna att för varje gång så blir det godare med sushi, magiskt och väldigt fascinerande.
 
Skulle vilja åka utomlands, sola å bada liteeeee!! Helst typ nu.
 

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAH BILDEN <3

2013-01-17 @ 15:58:25
URL: http://hastan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0