Kurslitteratur

Äntligen har vi fått böcker som går att ta sig igenom och verkligen är intressant, helt amazed! Bästa upplägget på en kurs och tror faktiskt att det kommer bli en mycket rolig men som alltid utmanande kurs :) Ska göra mitt fältstudiearbete med Sandra, kan ju inte bli bättre :) Ser mycket framemot det! Så idag hade jag tänkt att läsa iaf 150 sidor om inte mer, för att hinna med och så det går smidigt att skriva Journal på fredag! Underbart. Så nu har jag en mer struktuerad vardag! Perfektion. haha! Och igår tömde jag datorn på alla bilder, så kan inte bjuda på några sånna heller.. Dags att åka till stockholmet snart och styra upp Johannas tillvaro lite, MHM! Saknar dig verkligen jätte mycket. Puss å puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0