Nyårshelgen

Sitter just nu på bussen påväg hem. Har haft en underbar helg med min allra bästa vän! Med många roliga minnen och goda skratt :) Men det ska bli skönt att få komma hem, lägga sig i sin egna säng, tänka på egen hand och återgå till vardagen! Efter tre dagars festande känner jag mig nu lillgammal som säger att det lär dröja ett tag nu innan nästa alkoholintag ;) Det är istället dags att varva ner och sedan varva upp för hemtentan som kommer!

I övrigt försöker jag påminna mig själv hela tiden om att inte ha så förbaskat bråttom, med allt. Istället kanske njuta för en stund och bara låta det bli som det blir.

Våga är att bara mista marken för en stund, men att inte våga något fast man vill, är att förlora sig själv och mer därtill.

Just idag, just nu, kändes min verklighet främmande. Kämpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0