Oförskämt bra dag!

Idag har det vart en såndär dag när allt är bra, tror nog inget kan få mig på dåligt humör faktiskt! Började med att åka på första föreläsningen för året, föreläsning är ju alltid som dom är, men så dyker Iréne upp och bjuder på en massage helt från ingenstans, uppskattning på högsta nivå! :) Sen eftermiddagens föreläsning bjöd på väldigt bra vibbar! Sedan drog jag vidare mot arbetsintervju och det kändes kanon! Sen skulle jag på stan och fixa present till Fia som fyller 30 idag, gick hur bra som helst, hittade kläder åt mig själv och kände att, MIKAELA varsågod dagen är din!! Trots mina senaste utgifter och ett lite tunnare konto än vanligt.. VÄRT. Sedan kom jag hem och vad ska vi äta? Jo entrecote, klyftpotatis, vitlökssmör och bea. Tisdagslyx extreme! Sen upp och fira Fia för tredje gången, tårta kaffe och chokladbollar. Så nu är jag i funderarmode, ska överväga att tacka ja till mitt uppdrag/jobb. Men känns som ett givet ja faktiskt :)
 
Bra dag helt enkelt. Perfektion på nå vis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0