on my mind

Den där känslan när alla småsaker får en att le, vilken veckoräddare. Igår fyllde både Johanna och Bella år (GRATTIS <3 <3) och de hade födelsedagsmiddag utan lilla mig. Nästan lite avis.. Men jag fick en rätt bra söndag ändå måste jag erkänna! Skotertur med familjen sen en dejt på kvällen :) Så dagen har spenderats på CUL för att plugga stenhårt, gick igenom allt som har med utsatta barn att göra, som att röra om i grytan återigen! Ska bli skönt att kursen är slut snart :D Ska nog unna mig nått glas vin direkt efter sista ordet är skrivet på fredag. Rött, Per Moberg närmare bestämt. Men nu såhär på eftermiddagen tänkte jag strunta i att plugga, lämnade tillochmed böckerna i bilen. Hitta på nått bus istället kanske, känns lagom. Puss å puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0