only one way to go, kungen, YO!

Jag tror jag börjar bli lite knäsvag over here! För att vara lite kryptisk mot alla och även mig själv så räcker just det ordet. Kanske sådär på rosa moln till och med. Men försiktigt! Vet inte om bambi klarar sig här ute på isen.
 

Idag har jag varit väldigt ambitiös och gjort klart en uppgift som jag inte ens förstår mig på, men håller tummarna att det går. Efter föreläsning imorn kanske det klarnar en del, hoppas jag. Innan den tänkte jag och Anna luncha, SUSHI, som jag längtat! Alltså, är helt fast nu, i början var jag skeptisk MEN fy va gott det är. Magiskt. Längtar lite smått till fredagsmyset som står på schemat, var längesedan! :) Råkade tömma ur min handväska på sängen för nån timme sedan, hade inte tid, så kul kvällsnöje. Nackdel med att va brud, ännu en, tänka sig ;-) haha. Bakade även nonstop cookies idag! :D Puss å puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0