spotify

Nu har jag äntligen tagit tummen ur och gjort nya spellistor.. Har kört på mina gamla sen jag öppnade kontot, frågan är nu vad jag ska stoppa in i min 2013, det var på tiden. & Mysmicke!?
 
Dagen och kvällen har bjudit på Märtavakt och lite matbak, langos & växterbottenpaj. Paj och hockey imorn :D JVM final. Tittade på film uppe i slottet, bra film, taken 2! :) vilken man alltså, han skulle man nog känna sig trygg med om man säger så! Slottsfolket ville inte se skrcäk/rysare.. vilka mesar. Tänkte att vi skulle se sinister eller nått sånt, avslag på den idén. I övrigt blir det en lugn helg, sista innan skolan drar igång igen. Måste tagga till lite för det, annars kanske tentan råkar illa ut. Måste också ta tag i att söka böcker till nästa kurs, men tror till och med städa är roligare.
 
So long! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0