Tentan är ÖVER

Och jag hoppas att jag klarar det, för det är inget jag känner att det är värt att göra om.. Men bara till att vänta tre veckor på resultat och redan på måndag drar nästa kurs igång! Inget lugn såhär efter "lovet". En rolig sak är väl ändå att jag inte läst ett enda kapitel till denna tenta, så klarar jag den är jag nog mastermind genom föreläsningar och förmodligen rätt duktig att trixa med referenser och tolka fritt helt på egen hand! ;) Troligen är det dock för att jag läst liknande saker på gymnasiet. Men får jag omtenta på den här så lovar jag härmed att nästintill läsa böckerna från pärm till pärm. Så som jag gör med fifthy shades böckerna.. Galet, nu är de slut. Vad ska jag nu läsa om kvällarna? Inte alls bra! Morgondagen bjuder så fint på jobb, har inte jobbar sen jul, latmasken. Men har ju fått jobb, som kontaktperson :) lagomt när man studerar tycker jag. Var tidigare ikväll och åt med pappa på route 84 också, han bjöd en fattig fast rik student, iaf på måndag är jag de. Sedan fick jag ta ett glas per moberg, som jag längtat, haha! vinåtintokärring eller vad vi nu brukar kalla det. Men puss på nosen. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0