Berg och dalbana

Så är mitt sinnestillstånd. Gråter, ler, skrattar, blir arg, less, irriterad och så går det runt sådär.. Det gör så ont! Det känns konstigt att det blev såhär bara. Vill ibland radera minnet tre månader tillbaka och ibland är jag sjukt nöjd ändå. Jag vet inte vilket ben jag ska stå på och har svårt att se vad som är viktigt?! Sen när blev jag såhär känslig? Har alltid varit det, men varför just den här gången? Usch. Vill sova två månader i sträck så det blir mer i det förflutna än vad det känns som just nu. Fan så jobbigt det är alltså. Nu vet jag varför jag inte fått känslor på riktigt sedan M. Blä. Jag tycker om honom. Nu ska jag gå vidare. Kan behöva lite hjälp. Men det ska gå snabbt å smidigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0