God hej på dig lördag

Har jobbat 14 timmar idag, såååå nu ligger jag i sängen med datorn, telefonen och mitt nya doftljus. Mys med mig själv, värd! :D Veckan har varit både upp och ner, fått mycket gjort med Sandri, nu drar allvaret igång på måndag! :) Har tänkt alldeles för mkt igen, som vanligt. Men det lägger sig, skönt, lite perspektiv på vad som är viktigt! Saknar min bästa vän extremt mycket, tror faktiskt att om man skulle göra en lista på saker/personer man saknat mest i hela sitt liv toppar hon den lätt, utan tvekan. Så lite blogglove till dig Johanna! <3 Är sugen på en utlandsresa typ NU NYSS.. Vill åka å ligga på stranden med en öl, frukt och en bra boooook. En tråkig utgift denna månad, avgassystem byte på Gabriella, pinglan är lite rostig.. Tur man har ett nödkonto, pappa trodde jag var luspank, undra varför han tror det? Haha, han började nämligen prata om en avbetalningsplan....? Bokade också biljett till brynäs hemma match på torsdag, SLUTSPEL tagga!!!! Stämmning hoppas jag på.
 
Just give me a reason
Just a little bit's enough
Just a second we're not broken just bent
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0