Lovely weekend

Anlände till sthlm igårkväll, efter att ha haft en kaosvecka med massor av studier och tankar. Men det börjar ordna upp sig :) Längtar tills denna kurs är över, så man kan släppa all press och kanske få iaf en helg med absolut ingenting att tänka på! Gårdagen spenderades i Gävle, gick på hockey med Sandra, Micke och Sandras pappa som jag just nu glömt bort vad han heter, höhö! Men det var trevligt, trots förlusten :( Sen åkte jag vidare till sthlm och fick väldigt trevligt telefonsällskap hela vägen, fruktansvärt fort gick det :D Så idag har jag pysslat lite med hemtentan, umgåtts med mamma och handlat mat och VIIIIIN. Fruktansvärt mycket värd denna helg är jag, jobbat hårt. Så nu ska jag få ny energi så jag kan fortsätta plugga stenhårt nästa vecka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0