sex drive push start

Tisdag och jag har gjort en rutin av att vakna som en pigg mört varje dag klockan sex, kämpar för att somna om så jag inte tuppar av på eftermiddagen! LJUSARE tider, lööööv it! :) Hade en tung dag igår, måndagar i sitt essä! En hel dag med konstruktiv kritik och jag är helt förstörd. Det är något jag måste öva på, verkligen. Eller rättare sagt step it up lite kanske helt enkelt? Sluta vara så fruktansvärt lat? hehe. Fick ett slutbetyg på kursen livslopp och utsatthet, NAILD it. Fan så skönt, lyckades få ett C. Helt sjukt, med tanke på hur lite tid jag lagt ner. Är nästan inte ens värd det. Konstigt de där? Snart så kommer Sandri och vi ska jobba stonehard på vår B-uppsats. STEP IT UP! Tänk positivt som Karin min gamla tyskalärare allltid sa, DET ÄR JAG SOM BESTÄMMER öve mina egna åstadkommanden! COME ON! pepp, pepp, pepp!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0