so sick baby

Jag åkte såklart på magsjuka i fredagskväll, underbart. Så har legat hela helgen och tyckt synd om mig själv, träningsvärk i magen och pluggångest!! Men jag och Sandri är så gott som klar med uppsatsen, vi har gjort ett grymt jobb, inte en endaste gång har vi på riktigt bråkat över nått, utan bara diskussioner, bästaaaa!!! STOLT SOM BARA DEN! Sen ska Sandra ha extra guldstjärnor bara för att hon stått ut när jag haft en downperiod. Förövrigt så mår jag asbra igen, går omkring och ler hela tiden, så det var nog precis lågperioden jag behövde för att ta mig tillbaka till normal låga, några erfarenheter rikare! :D Så nu denna vecka ska jag bli frisk, göra hemtentan, klippa mig och festa till hoffmaestro på torsdag! LIIIIIVET :D Johanna kommer hem också! I övrigt har veckan varit som vanligt, hängt å dinglat lite överallt och ingenstans!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0