Home sweet home!

Kom hem igår efter en lite längre vistelse i Värmland! :D Haft det hur bra som helst! God mat, trevligt sällskap och lite fest! :) Känns konstigt att komma tillbaka till min verklighet efter att levt i våran lilla kärleksbubbla, haha! Trodde att jag skulle jobba natt så jag skyndade mig hem igår, men det var nu inatt jag skulle jobba... SUCK. Men men, då hann jag komma hem och packa upp och greja lite! :) Väntar ivrigt på respons på min individuella uppgift också... Hade varit skönt att fått den nu faktiskt, så man kunde fortsätta och färdigställa den. För efter det är de ju sommarlov :D hihi! Drar till Sthlm nästa vecka, som jag längtar!! :D Saknar min lilla fis Märtis åååå. Har hunnit med att träffa Jens, Ida och Oliver också, blev bjuden på tacos där i Bollnäs igår! :D På resande fot om man säger så.. Bilen går varm och BRA igen. hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0