la onsdag

Men tjohooo! Idag är det onsdag. Sitter på skolan och väntar på att en film ska bli färdig efter att jag redigerat ljudet, håll tummarna att det funkar!! Orkar inte be the blame för att min kamera suuuuger, så de andra måste göra om sin inspelning... Men tror man ska kunna höra lite bättre nu iaf :D Hoppas det blir klart i tid bara! Sen efter vi haft detta Seminaruim ska jag hänga med Sandriiiii <3 Sen åka till Filipstad och hänga lite åså, hehe! Skönt att inte behöva plugga mer denna vecka, väntar på respons på sista uppgiften för årskurs två, fan va tiden gått fort! Magiskt :D Men ha en trevlig vecka, det ska jag ha, så återkommer jag med bilder next time. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0