lyckorus överallt

 
 
 
Jag tror alla i min omgivning känner någon form av lyckorus inklusive mig själv inräknad. Så lyckat, lycklig! :D Har jobbat hela helgen och större delar av veckan och ändå fått en massa gjort! :D Helgen har bjudit på finväder och jag är numera bränd på nosen och armarna. Det är inte alla som får sola på jobbet eee... Sen fick jag oxfilé, klyftpotatis och asgod sås på jobbet igår, samt jordgubbar och chockladpudding. LIVET PÅ EN JÄVLA PINNE PINNE!!!! :D Så var jag till söderhamn på crousing med pappsen också, rätt mkt bilar åså, sen avslutade vi de på donken, mums! Sen längtar jag vääääldigt mycket tills på onsdag då jag får åka och träffa Johan :) hihi! Sen när skolan slutar ska jag åka till Stockholmet och umgås med min andra hälft, Johanni. I MISS U babe <3 Man känner hur sommarruset kommer och då saknar jag fan henne som mest... Galet de där! Idag lånade jag även hem Märta, skönaste ungen alltså! Klättrade upp helt själv i traktorn, helt orädd. Så mycket motorbrud av den där tjejen alltså, fasters ögonsten faktiskt! :D
Såååå, Johan tänkte dela en coke med sin kärlek, får väl se om det är jag? hehe! puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0