Nu var det extremt längesedan...

Ja och allt bara rullar på, men ibland flyter ihop. Jag har haft några toppar och dalar den senaste tiden, men de e ba å kämpa på som man säger! Sömn är det absolut bästa mot mina dalar :) Kom hem från leksand och filipstad igår. Var introduktion inför praktiken, känner mig megapeppad!!! :D Ska bli kul att äntligen få se något annat!
En annan sak som hänt den senaste tiden är att lille Ebbe har kommit till världen :D Som vi längtat! Så nu är jag återigen faster, åt en liten pojke denna gång! Så Märta är numera en stolt storasyster! <3 Ska åka och pussa på dem senare i eftermiddag/kväll.
Ibland funderar jag väldigt mycket och vet inte hur jag får mig själv att sluta, för det blir för mycket. Vad ska man göra? Varför inte bara glädjas åt det man har istället för att grubbla över småsaker hela tiden? Måste lära mig.. Kanske dock bara är en formsvacka? Det är ju faktiskt höst på ingång, sen ska jag fylla 22 år också förstås ;) haha.. Men lägger ut lite bilder från den senaste tiden!! :D
 
 
Jag önskar jag tog mig tid oftare att blogga, men denna tid är inte till för sådan press. höhö. HEMTENTA till veckan... haha. Wish me good luck!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0