Never can never will

Fick en TBF, throw back friday. Till musik väldigt från förr.. Christina Aguliera, satan vad jag nötte.. Sjukt poppigt. Har ägnat förmiddagen åt att läsa på lite om politik, dock har jag redan röstat men vill ändå läsa mig in på vad jag absolut inte ska rösta på, för att kunna möta personer med korrekta argument och insikt om vad som är rätt och fel gällande åsikter och tankar. I övrigt har jag antecknat lite miniprojekt och sånt i en kurs jag nu läser, såhär på sista terminen. Jag uppdaterar aldrig här och orkar inte ens ta allt som hänt den senaste tiden...
Kort sammandrag: SAMBO MED JOHAN I GÄVLE I EN TREA, ARBETE SOM SOLHANDLÄGGARE, EGYPTEN etc etc...
 
Idag åker jag och Johan till hudik, för imorgon fyller Ebbe ett år, lillponken! Stor nu :) Det är också marknad i hudik som man nästan måste gå på, som ung var det höstens höjdpunkt och inkörsporten till fylla och kärlek... haha. Nu är man klokare och lite mer skinn på snoken.
 
So long plutts.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0